Pavadītais 2013

Zinu, ka neesmu neko publicējusi, šeit blogā, jau pusgadu. Tā jau nav, ka nav nekas rādāms un stāstāms, laikam jau tie projekti paliek lielāki un apjomīgāki…

Maza atskaite sev un jums par to ko esmu izdarījusi, vismaz kāda redzama daļa no darba, kurus var uzskatīt par nosacītiem sasniegumiem. Ir bijušas arī tikpat daudz izgāšanās un neizdošanās. Mans moto – mācīties darot!

Man šis 2013. gads sākās ar lielām pārmaiņām privātajā dzīvē un daļēji arī to ietekmē janvārī sāku šūt. Manā rīcībā nonāca 1911. gada Singer rokas šujmašīna, iepriekš man nebija nekādas iemaņas darbā ar šujmašīnām, ja vienīgi pamatskolā iegūtās un, tad man tas riebās. Piesēdāmies kopā ar vecmāmiņu pie senā darba zirga, bet pat viņa īsti nemācēja šujmašīnu savaldīt un garo laiviņu redzēja pirmo reizi. Protams, talkā nāca internets un liels paldies jāsaka jūtūbei, darbu sāku ar apkopi, rūsas noņemšanu un diega ievēršanu. Varbūt kādam šie video noderēs un iedvesmos noslaucīt putekļus no kādas skaistules.  Draugi zin, ka man patīk senas lietas ar vēsturi, it īpaši apbur šo šujmašīnu izcilā kvalitāte un grācija. Lielisks instruments kādus vairs neražo mūsdienās.

Singer

_______________________________

Pirmie mēģinājumi bija labot drēbes un vēlāk jau darināt lietas.  Šajā attēlā var redzēt manu šūšanu prasmes izaugsmi un tēla attīstības evolūciju (resnais Blobijs pārtapa par Betiju). Es sev tagad uzsitu pa plecu un saku: “Malacis!”. Pelnīti, jo pašmācības ceļā. Šķībi, greizi, ar vati pildīti, neveikli sadrākalēti – sākums nav diezko skaists.

Evolūcija

3_Betijas pie spogula

_______________________________

Zelta rokas 2013.  Man par pārsteigumu, vēl tagad decembrī dzirdu cilvēku atsauksmes par šo konkursu. Esmu izbrīnīta, cik daudzi lasa “Ievas māju” Startēju ar saviem ādas nēģiem un  kategorijā rotaļlietas dabūju balvu.

Negi_zelta rokas 2013

_______________________________

Ir nauda Jūnijs 2013. Zīmēju portretus žurnālam un pavisam nesaistīti nēģi ar iekļuva tā lapas pusēs. Ir nauda negi Ir nauda vaks Ir nauda portreti

_______________________________

Šūšanas darbnīca Lielvārdē. Uzaicinājums septembrī vadīt  nodarbības rotaļlietu darbnīcā bija negaidīts. Šādam pagodinājumam jāsaka liels paldies Ingai, kura atrada mani caur šo blogu. Gāja vareni jauki, darinājām pirkstu lellītes un kabatas draugus, šujot gan ar rokām, gan ar antīkajām šujmašīnām ko biju paņēmusi līdzi.

Lielvarde darbnica

_______________________________

“Laukiem būt!” konkurss. Augusta sākumā veselu nedēļu pēc savas dzimšanas dienas (jā, it īpaši pirmajā dienā nebija viegli) pavadīju iedvesmojošos kursos Rembatē, tik iedzvesmojošos, ka laikam uzrakstījās labs biznesa plāns par dizaina rotaļlietām. Ar Uldi 7. oktobrī dalījām pirmo otro vietu. Detalizētāks aparaksts šeit. Liels atspēriens tālākai darbībai. Un kā man patīk šis sauklis “Laukiem būt!”
finalisti

LLKC prezentacija_Foto E.Pundure

Tāds neliels kopsavilkums un ir vēl tik daudzi citi notikumi. Dzīve piespēlē pavisam negaidītus pavērsienus, kurus nemaz nevar ieplānot.
Vēlu Jums neparastu Jauno 2014!

Leave a Reply

